Total Turkey Pazarlama

TR-Total-Total-Pazarlama-485

Total Turkey Pazarlama, dinamik ve yenilikçi pazar önerileriyle Türk toplumuna sürdürülebilir ve sorumluluk sahibi, yüksek kalitede ürün ve hizmetler sunmayı hedef edinmiş, Türkiye'nin her yerinde güçlü lojistiğe sahip bir madeni yağ şirketidir.

TOTAL Madeni Yağları dünyada 150’den fazla ülkede, otomotiv, endüstri, taşımacılık, tarım, inşaat ve denizcilik sektörlerinde faaliyet göstermektedir.

Yılda 2 milyon tonun üzerindeki ürünü tüketiciler ile buluşturan TOTAL Madeni Yağları, doğayı koruyan teknolojilere uyumlu, enerji ve yakıt tasarrufunu ön plana çıkaran yeni nesil madeni yağlarının üretilmesi hususunda oldukça iddialıdır.

Total Madeni Yağları, bu alanda sahip olduğu yüksek kapasite sayesinde dünyanın lider araç ve motor üreticileriyle de ortak AR-GE çalışmaları yürütmekte ve teknolojinin en yoğun kullanıldığı  motorsporları alanında da (WRC, Formula-1, MotoGP, Endurance ve Rally Raid gibi) her zaman liderlik mücadelesinde yer almaktadır. 

Total Türkiye ve Sürdürülebilir Gelişim
Total Türkiye, KSS (Kurumsal Sosyal Sorumluluk) girişimlerini genel olarak yol güvenliği ve eğitim alanlarında göstermektedir. Total'in 2005'ten bu yana gerçekleştirdiği "Sokaktaki İlk Adımlar" yol güvenliği projesiyle Total, Türkiye'deki 45 şehirde bulunan 1,3 milyon öğrencinin trafik eğitimine katkıda bulunmuştur. Total Gönüllü Takımı, KSS projeleri geliştiren ve uygulayan Total çalışanlarından oluşmaktadır.

Genç Yeteneklere ve İnovasyona Odaklanma
Genç nesillere daha açık ve yakın olmayı hedefleyen Total, genç mezunlara Total'de zengin bir eğitim programı ile  deneyim kazanma fırsatını sunmak için Young Talent Projesi'ni uygulamaya geçirmiştir. Genç nesle odaklanma stratejisi doğrultusunda Total Turkey, inovasyonu en önemli uğraşlarından birisi haline getirmiştir. Uygulamada olan Değişim ve İnovasyon Programı, Total Türkiye çalışanlarına  Total'in müşterilerine nasıl daha iyi ürün ve hizmetler sunabileceği ve operasyonel etkinliğini nasıl artırabileceği konusunda sürekli olarak farklı düşünme olanağı sağlar. Çalışanlar ve yönetim arasındaki yakın işbirliğinin yanı sıra ödül sistemi, herkesi günlük yaşantılarında inovatif olmaları için motive etmektedir.